»Na prvem delu gradimo v krasu, na drugem v flišu. Že to samo po sebi kliče, da se projekt razdeli na dva dela.«
»Danes pri drugem tiru lovimo zadnji vagon zadnjega vlaka, ki že pelje.«
»Upam, da bomo v najkrajšem mogočem času prišli v drugo fazo razpisa.«
»Po dveh desetletjih bomo začeli gradnjo drugega tira oz. tira med Divačo in Koprom. Ocenjujemo, da bo slavnostni podpis pogodbe konec marca oz. na začetku aprila. Sledila bo uvedba v delo in težko pričakovana gradnja.«
»Geološka struktura je takšna, da na prvem delu gradimo na Krasu, v drugem delu pa na flišu.«
»Vsi predori na trasi drugega tira so se gradili po novi avstrijski metodi (NATM). Gre za ciklično metodo, za katero je značilno, da se v kratkem razmiku izkoplje del predora v dolžini, ki je odvisna od geotehničnih razmer, in se neposredno po izkopu podgradi s podpornimi elementi, ki jih tvorijo predvsem brizgani beton, sidra in podporni lok.«
»Če pogledamo v druge države, so te smernice del javnega naročanja že dobro leto. Pri drugem tiru jih ni bilo. Te pa ne bi pomenile zaostanka pri drugem tiru.«
»Velik del te druge proge bo skozi tri najdaljše predore praktično že zgrajen.«
»Država se mora zdaj odločiti, kako bo drugi tir, ki je pomemben za državo, zgradila.«
»To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju